2010. november 9., kedd

Csücsökmanó

A lányomat rendszeresen csücsökmanónak szólítja az anyósom, és én egészen a múlt hétig azt hittem, K az egyetlen ilyen nevű lény a földön. Erre elkezdtetek érdeklődni a november 20-ai manóvarrás iránt, és meglepetésemre a "csücsökmanót vagy sima manót varrunk e" kérdést tettétek fel a legtöbben. Mire is mi kínos hallgatásba burkolóztunk, merthogy azt mégsem mondhattam, hogy aki K-t manóformába önti, az ne hozzánk jöjjön varrni, hanem az Iparművészeti Egyetemre.
Miután a második csücsökmanó érdeklődő is kifordult a boltból, lázas kutatásba kezdtem a kérdésben. És tadam! A hozzám hasonló tudatlanoknak íme a megfejtés: a csücsökmanó abban különbözik a sima manótól, hogy test és végtagok helyett csupán egy rongyi lóg a fején, melynek végeire görcsöket (=csücsök) köthetünk, amiket klasszul lehet rágcsálni, fogdosni.
És igen! Ilyet fogunk készíteni november 20-án 15 órától. Nem kell egyébként a varrásban járatlanoknak sem megijedni, nemcsak én leszek ott (aki bár lelkes vagyok,  de egy gombot is több hetes előkészület után varrok fel), hanem egy hozzáértő segítséget is szereztünk, aki vezetni fogja a foglalkozást meg a tűinket.
Ahhoz hogy tudjuk, mennyi manó-hozzávalót rendeljünk, kérünk benneteket, jelezzétek, ha szeretnétek hazavinni egy csücsökmanót 1300 forintért. Itt: info@babamosoly.hu vagy itt: 06-30-47-47-033

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése